Παρασκευή 30 Απριλίου 2010
Ο Λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρετε...
Κ. Μητσοτάκης: Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να στηρίξει τα μέτρα...
Κύριε Μητσοτάκη καλό θα ήταν τούτες της δύσκολες ώρες για την πατρίδα να μην ομιλείτε.
Καρφώνεστε αγαπητέ μου και δεν είναι ώρα για τέτοια είστε έμπειρος πολιτικός....
Καρφώνεστε αγαπητέ μου και δεν είναι ώρα για τέτοια είστε έμπειρος πολιτικός....
Πέμπτη 29 Απριλίου 2010
Η ιστορία του τζιν
Η ιστορία του τζιν -ενός κατεξοχήν αμερικάνικου ενδύματος- είναι περίπου τόσο παλιά, όσο κι αυτή της ίδιας της Αμερικής. Από μία εκδοχή του συγκεκριμένου υφάσματος ήταν κατασκευασμένα τα...
Δευτέρα 26 Απριλίου 2010
"ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ" - Αφιερωμένο στον "anonymo 24 Απριλίου 2010 2:17 μ.μ."
Αφησε το σχόλιο: "bloger thelo na mou afieroseis to tragoudi "to bapori apo tin persia..." kai na to kaneis "to bapori aptin albania,tonoi11 gemato me xasisi mirodato,tora klene ola ta alania poy tha meinoyne xarmania".
Oi "Rompen" toy Agiou stefanou tha eprepe na to moirasoun dikaia se olous toys xristes toy dimou.
Etsi pane auta ta pragmata.
Dorean labate dorean doste!!!"
http://kasopionline.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html
100 λόγοι που γουστάρουμε να είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ! by "ΣΠΥΡΟΜΗΛΙΟΣ"
1. Γιατί έχουμε θάλασσα να την πιεις στο ποτήρι
2. Γιατί μπροστά στο ρεβανί τι να μας πει το μιλφέιγ...
2. Γιατί μπροστά στο ρεβανί τι να μας πει το μιλφέιγ...
Κυριακή 25 Απριλίου 2010
Απίστευτες καλοκαιρινές στιγμές στην Κέρκυρα - Σόδομα και Γόμορα
Πέμπτη 22 Απριλίου 2010
Πότε μια γυναίκα γίνεται ελκυστική
Οι απαντήσεις που θα δώσουν άνδρες και γυναίκες σε αυτή την ερώτηση είναι πολλές και υποκειμενικές. Αμερικανοί επιστήμονες ωστόσο είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν ότι η μία και μόνη αιτία γοητείας βρίσκεται στον τρόπο βαδίσματος.
Μια γυναίκα γίνεται ελκυστική εάν λικνίζει τους γοφούς της την ώρα περπατάει. Στην περίπτωση δε που συνδυάζει την κίνηση αυτή με τις σωστές σωματικές αναλογίες που απαιτούν λεπτή μέση και μεγάλους γοφούς, τότε η γοητεία είναι ακαταμάχητη και μαγνητίζει το ανδρικό βλέμμα.
Συγκεκριμένα, μελετητές του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, έπειτα από πείραμα που έκαναν, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η ελκυστικότητα μιας γυναίκας οφείλεται κυρίως στον τρόπο κίνησής της κατά την ώρα του βαδίσματος, ήτοι στον τρόπο που κινεί τους γοφούς της, ενώ των ανδρών στους όρθιους, καμαρωτούς - ώμους.
Ίσως έτσι να εξηγείται λοιπόν γιατί η Marilyn Monroe, η Beyonce και η Jennifer Lopez παραμένουν τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς.
Δεν φτάνει λοιπόν για μια γυναίκα να έχει τις σωστές αναλογίες. Πρέπει να γνωρίζει κυρίως πώς να τις προβάλλει με τις σωστές κινήσεις!
contra.gr
Μια γυναίκα γίνεται ελκυστική εάν λικνίζει τους γοφούς της την ώρα περπατάει. Στην περίπτωση δε που συνδυάζει την κίνηση αυτή με τις σωστές σωματικές αναλογίες που απαιτούν λεπτή μέση και μεγάλους γοφούς, τότε η γοητεία είναι ακαταμάχητη και μαγνητίζει το ανδρικό βλέμμα.
Συγκεκριμένα, μελετητές του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, έπειτα από πείραμα που έκαναν, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η ελκυστικότητα μιας γυναίκας οφείλεται κυρίως στον τρόπο κίνησής της κατά την ώρα του βαδίσματος, ήτοι στον τρόπο που κινεί τους γοφούς της, ενώ των ανδρών στους όρθιους, καμαρωτούς - ώμους.
Ίσως έτσι να εξηγείται λοιπόν γιατί η Marilyn Monroe, η Beyonce και η Jennifer Lopez παραμένουν τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς.
Δεν φτάνει λοιπόν για μια γυναίκα να έχει τις σωστές αναλογίες. Πρέπει να γνωρίζει κυρίως πώς να τις προβάλλει με τις σωστές κινήσεις!
contra.gr
http://rc-cafe.blogspot.com/2010/04/blog-post_1032.html
Καυτό τούνελ!
Μιλάμε για καταπληκτική διαφήμιση από γνωστή εταιρεία προφυλακτικών. Τα λόγια είναι περιττά σε αυτή την περίπτωση και στο τεράστιο διαφημιστικό πλακάτ, που έχει τοποθετηθεί. Όσοι περνούν από το τούνελ μεταξύ Γαλλικής Ριβιέρας και Μόντε Κάρλο μπορούν να το απολαύσουν.
http://papagalostv.blogspot.com
http://kanonitv.blogspot.com/2010/04/blog-post_715.html
Δευτέρα 19 Απριλίου 2010
Πανελλαδικές 2010: Βάσεις για περιζήτητες σχολές
Ποιες οι περιζήτητες σχολές στις Πανελλαδικές 2010; Ποια τμήματα έχουν ζήτηση και αναμένεται να έχουν υψηλές βάσεις εισαγωγής σύμφωνα με τις βάσεις 2009;
Ο ανταγωνισμός στις Πανελλαδικές 2010 για τις περιζήτητες σχολές θα είναι πολύ έντονος. Ιατρικές, Μηχανικοί Η/Υ, Νομικές και Παιδαγωγικά θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικές στις βάσεις εισαγωγής, καθώς είτε κρατάνε σταθερές τις θέσεις εισακτέων είτε έχουν μικρή μείωση.
Το 2002 όποιος είχε 14.500 μόρια εισαγόταν στο Παιδαγωγικό Αθήνας, ενώ για να μπει κάποιος σ’ ένα περιφερειακό Παιδαγωγικό (π.χ. Ρόδου, Θράκης ή Κρήτης) έφταναν 13.000 μόρια. Από τότε μέχρι το 2009, η αύξηση διορισμών των δασκάλων ανέβαζε το ύψος των βάσεων εισαγωγής. Το 2009 οι βάσεις στα Παιδαγωγικά έκαναν άλμα ρεκόρ και .........
Ο ανταγωνισμός στις Πανελλαδικές 2010 για τις περιζήτητες σχολές θα είναι πολύ έντονος. Ιατρικές, Μηχανικοί Η/Υ, Νομικές και Παιδαγωγικά θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικές στις βάσεις εισαγωγής, καθώς είτε κρατάνε σταθερές τις θέσεις εισακτέων είτε έχουν μικρή μείωση.
Το 2002 όποιος είχε 14.500 μόρια εισαγόταν στο Παιδαγωγικό Αθήνας, ενώ για να μπει κάποιος σ’ ένα περιφερειακό Παιδαγωγικό (π.χ. Ρόδου, Θράκης ή Κρήτης) έφταναν 13.000 μόρια. Από τότε μέχρι το 2009, η αύξηση διορισμών των δασκάλων ανέβαζε το ύψος των βάσεων εισαγωγής. Το 2009 οι βάσεις στα Παιδαγωγικά έκαναν άλμα ρεκόρ και .........
είναι σίγουρο ότι και φέτος θα κρατηθούν ψηλά, καθώς όχι μόνο δεν έχουμε αύξηση αλλά αντίθετα μείωση θέσεων (μείον 15).
Η Ιατρική Αθήνας κατέχει το ρεκόρ των βάσεων όλων των τμημάτων ΑΕΙ-ΤΕΙ από το 2000. Τη χρονιά εκείνη η βάση στην εν λόγω σχολή έφτασε τα 19.654 μόρια, ενώ στο σύνολο των επτά τμημάτων της Ιατρικής η χαμηλότερη βάση δεν έπεσε κάτω από τα 19.455 μόρια (Ιατρική Θράκης). Το 2009 ήταν η δεύτερη φορά που τα ιατρικά τμήματα απαίτησαν πάνω από 19.000 μόρια. Φέτος προβλέπεται ότι οι βάσεις θα κινηθούν και πάλι στον αστερισμό των 19.000 μορίων, αφενός επειδή οι θέσεις εισακτέων είναι οι ίδιες με πέρσι και αφετέρου γιατί παραδοσιακά στη Θετική Κατεύθυνση έχουμε ανταγωνισμό αριστούχων.
Από τα Τμήματα Μηχανικών Η/Υ, το Τμήμα του ΕΜΠ βρέθηκε στο πιο ψηλό σημείο των βάσεων εισαγωγής το 2000 με 19.520 μόρια. Την ίδια χρονιά πάνω από τα 19.000 μόρια βρέθηκαν το αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλονίκης και τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ και Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής της Πάτρας. Φέτος αναμένεται να διατηρήσει την απαιτητικότητά του στη βάση εισαγωγής, καθώς προσφέρει 10 θέσεις εισακτέων λιγότερες.
Στις Νομικές Σχολές, μέχρι και το 2007, οι υψηλότερες βάσεις εισαγωγής είχαν σημειωθεί το 2000 όπου η Νομική της Αθήνας απαίτησε 18.907 μόρια, η Νομική Θεσσαλονίκης 18.736 και η Νομική Θράκης 18.286. Το 2008 οι βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έσπασαν ρεκόρ στις βάσεις εισαγωγής τους. Είναι σίγουρο ότι και φέτος οι βάσεις των τριών Νομικών θα κρατηθούν ψηλά ανάμεσα στα 18-19.000 μόρια.
fimes
http://cobra-argos.blogspot.com/2010/04/2010.html
Πάνω από 35.000 κατασχεμένα Ι.Χ. στις τράπεζες!
Πρωτοφανές Βατερλό αντιμετωπίζουν οι τράπεζες στο χώρο του αυτοκινήτου, μετά την ανθηρή περίοδο της αλόγιστης χρηματοδότησης του… τετράτροχου ονείρου των Νεοελλήνων, καθώς έγκυρες πληροφορίες του «Bn» αναφέρουν, ότι ήδη περισσότερα από 35.000 κατασχεμένα Ι.Χ. έχουν ενταχθεί στον αχανή στόλο των πιστωτικών ιδρυμάτων!
Τραπεζικά στελέχη που παρακολουθούν τον κλάδο κάνουν λόγο για εικόνα «καμένης γης», ή ορθότερα «νεκροταφείου οχημάτων», καθώς:
- Στις τράπεζες έχουν περιέλθει πλέον πολύ περισσότερα οχήματα από
όσα θα φανταζόταν και ο πιο απαισιόδοξος προφήτης καταστροφών, ενώ την ίδια ώρα η κατάρρευση της ζήτησης μεταχειρισμένων οχημάτων, ιδιαίτερα στην κατηγορία των πολυτελών Ι.Χ. και των αυτοκινήτων γενικά μεγάλου κυβισμού μετατρέπει κάθε όχημα που καταλήγει σε γκαράζ τράπεζας σε πηγή μεγάλων ζημιών.
- Οι κατασχέσεις οχημάτων προέρχονται πλέον από όλες τις πηγές: ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους αγοραστές αυτοκινήτων, ιδιοκτήτες Ι.Χ. που τα απέκτησαν με λίζινγκ και «μαντράδες» που… αφήνουν τα κλειδιά στις τράπεζες και εγκαταλείπουν τον κλάδο φορτώνουν καθημερινά τις τράπεζες με περισσότερα οχήματα από όσα θα μπορούσαν να αντέξουν.
- Μάλιστα, στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες κατασχεμένων οχημάτων που διενεργούν οι τράπεζες για να τα «ξεφορτωθούν», πουλώντας τα σε εμπόρους μεταχειρισμένων, η κίνηση περιγράφεται από τραπεζικά στελέχη σαν… καρδιογράφημα νεκρού, με κατακόρυφη μείωση αγοραπωλησιών και εκποίηση ακόμη και οχημάτων που μέχρι χθες αποτελούσαν άπιαστο όνειρο κάθε καταναλωτή σε τιμές πραγματικά εξευτελιστικές.
Οι «καμένοι» από τον κλάδο αυτοκινήτου τραπεζίτες, βλέπουν τώρα να απαξιώνονται με ακόμη ταχύτερους ρυθμούς όλα τα οχήματα μεγάλου κυβισμού που έχουν κατασχεθεί, καθώς τα νέα τεκμήρια και τα πανάκριβα καύσιμα απομακρύνουν και τους τελευταίους πρόθυμους αγοραστές τους, ενώ η ασάφεια για τα λεγόμενα «περιβαλλοντικά τέλη» αποτρέπει ακόμη και τους εύπορους καταναλωτές από βιαστικές αγορές αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού στην παρούσα φάση.
Οι χρηματοδοτήσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μεγάλα ποσά που χορηγήθηκαν σε μεγαλεμπόρους με ατυχή κατάληξη, σωρεύουν την ίδια ώρα τεράστιες επισφάλειες στο τραπεζικό σύστημα. Ενδεικτικά αναφέρεται η περίπτωση μεγάλης εταιρείας, που έλαβε ομολογιακό δάνειο από ομάδα τραπεζών στα τέλη του 2009 για να διασωθεί, αλλά λίγο αργότερα βρέθηκε και πάλι στο χείλος της χρεοκοπίας, αφήνοντας μάλιστα πελάτες με αυτοκίνητα που είχαν εξοφληθεί να περιμένουν μάταια την παράδοσή τους, με συνέπεια να υποχρεωθεί μεγάλη αντιπροσωπεία να παραδώσει τα οχήματα με δική της δαπάνη, χωρίς πραγματικά ρεαλιστική προοπτική να πάρει πίσω τα λεφτά της από τον έμπορο.
Οι πραγματικές επισφάλειες των τραπεζών από τον κλάδο του αυτοκινήτου στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της κρίσης είναι δύσκολο να καταγραφούν, αφού οι τράπεζες πασχίζουν να κρατήσουν στη ζωή ακόμη και ημιθανείς εταιρείες, για να αποφύγουν τις διαγραφές αυτή τη δύσκολη περίοδο, ενώ αξιοποιούν διάφορα άλλα τεχνάσματα για να καθυστερήσουν όσο είναι δυνατό το… αναπόφευκτο.
Πάντως, η αποστροφή των τραπεζικών στελεχών σε οποιαδήποτε χρηματοδότηση συνδέεται με τον κλάδο είναι πλέον εμφανής. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση εμπόρου αυτοκινήτων, με «άμεμπτο» πιστωτικό ιστορικό, ο οποίος ζήτησε από μεγάλη τράπεζα δάνειο με εγγύηση του Δημοσίου, επειδή η εταιρεία του είχε υποστεί τεράστια ζημιά στα θλιβερά γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008. Ακόμη και με την κρατική εγγύηση, όμως, ο έμπορος επί μήνες βρίσκει κλειστές τις πόρτες των τραπεζών και στην καλύτερη περίπτωση θα λάβει το μισό ποσό δανείου από αυτό που είχε εγγυηθεί το Γενικό Λογιστήριο…
banksnews.gr/
http://i-diadromi.blogspot.com/2010/04/35000.html
Κυριακή 18 Απριλίου 2010
Τρίτη 13 Απριλίου 2010
ΚΕΡΚΥΡΑ : Εκτίναξη του δείκτη ανεργίας στο Ιόνιο !!!
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο δείκτης της ανεργίας στην περιφέρεια των Ιονίων Νήσων εκτινάχθηκε στο 15% για τον Δεκέμβριο του 2009 από το 10,2% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό τον Δεκέμβριο του 2008. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο σε ολόκληρη την επικράτεια, ενώ ακολουθούν το Νότιο Αιγαίο (με 13,6% από 11,8% που ήταν τον περασμένο Δεκέμβριο), η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη (12,5%), η Ήπειρος(12,1%) και η Δυτική Μακεδονία (12%).
http://listonplace.blogspot.com/2010/03/blog-post_7278.html