Μεγάλες δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι επιβάτες του Υπεραστικού ΚΤΕΛ
προκειμένου να φτάσουν στο νέο σταθμό αφιξοαναχωρήσεων που βρίσκεται
πλέον σε απόσταση 1 χιλιομέτρου, περίπου, απο την πλατεία Σαρόκου, στον
περιφερειακό του αεροδρομίου. Τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι το
πεζοδρόμιο στην Δονάτου Δημουλίτσα, απέναντι απο τη Βίλλα Ρόσα και η
σύνδεση του σταθμού με την πόλη, με λεωφορείο.
Η σύνδεση με την πόλη, στην αρχή και για διάστημα δύο μηνών απο την εγκατάσταση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στο νέο σταθμό, γινόταν με λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ αλλά αυτό σταμάτησε μετά απο παρέμβαση του Αστικού ΚΤΕΛ, το οποίο θεωρεί ότι αποτελεί δικό του μεταφορικό έργο.
Για το πεζοδρόμιο, ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Τάσος Τσιμπούλης δηλώνει ότι έχει προτείνει στο Δήμο Κέρκυρας να κατασκευαστεί με μελέτη του Δήμου και με δωρεά του ΚΤΕΛ στα 100 μέτρα που είναι ανύπαρκτο σήμερα και κατα συνέπεια επικίνδυνο για τους επιβάτες. Στο μεταξύ, προτείνει να διαμορφωθεί ένα πρόχειρο πεζοδρόμιο με σήμανση στην άσφαλτο και κώνους προστασίας. Μέχρι να γίνει το πεζοδρόμιο το Υπεραστικό ζητά να μπαίνουν στην πόλη τα λεωφορεία του, τουλάχιστον τα πρωινά δρομολόγια που σε λίγες μέρες θα μεταφέρουν μαθητές, δηλαδή απο τις 7.00 το πρωί μέχρι τις 8.15. Για κανένα απο τα δύο αιτήματα δεν έχει λάβει απάντηση ακόμη απο το Δήμο και την Περιφέρεια.
Απο την πλευρά του ο διευθυντής του Αστικού ΚΤΕΛ Αλέξανδρος Πάγκαλης δηλώνει ότι το Αστικό έχει πυκνώσει τα δρομολόγια και προσθέτει έκτακτα όταν υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση. Όμως τα προβλήματα δεν τελειώνουν. Στο σημείο όπου έχει καθιερωθεί η στάση των λεωφορείων, δεν υπάρχει σωστή διάβαση με διαγράμμιση και φανάρια για τα άτομα με αναπηρία. Δεν έχει τοποθετηθεί στέγαστρο διότι δεν έχει εκδοθεί η άδεια απο το Δήμο, όπως ενημερώνει ο κος Πάγκαλης. Επίσης τα εισητήρια διπλής διαδρομής των 1,40 ευρώ που έχει εκδόσει το Αστικό ΚΤΕΛ ειδικά για τη διαδρομή αυτή πωλούνται μόνο στην πλατεία Σαρόκου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να είναι αναγκασμένοι να αγοράζουν τα ακριβότερα εισητήρια μονής διαδρομής των 1,10 ευρώ απο τον οδηγό του λεωφορείου. Το Αστικό ΚΤΕΛ ζητά απο το Υπεραστικό να καθιερώσει μέσα στο σταθμό του χώρο ενημέρωσης των επιβατών και έκδοσης εισητηρίων για τη σύνδεση με την πόλη, το Υπεραστικό δεν απαντά στο αίτημα αλλά αντιπροτείνει το δικό του αίτημα να του επιτραπεί να κάνουν στάση τουλάχιστον τα πρωινά λεωφορεία στο κέντρο της πόλης.
link
Η σύνδεση με την πόλη, στην αρχή και για διάστημα δύο μηνών απο την εγκατάσταση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στο νέο σταθμό, γινόταν με λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ αλλά αυτό σταμάτησε μετά απο παρέμβαση του Αστικού ΚΤΕΛ, το οποίο θεωρεί ότι αποτελεί δικό του μεταφορικό έργο.
Για το πεζοδρόμιο, ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Τάσος Τσιμπούλης δηλώνει ότι έχει προτείνει στο Δήμο Κέρκυρας να κατασκευαστεί με μελέτη του Δήμου και με δωρεά του ΚΤΕΛ στα 100 μέτρα που είναι ανύπαρκτο σήμερα και κατα συνέπεια επικίνδυνο για τους επιβάτες. Στο μεταξύ, προτείνει να διαμορφωθεί ένα πρόχειρο πεζοδρόμιο με σήμανση στην άσφαλτο και κώνους προστασίας. Μέχρι να γίνει το πεζοδρόμιο το Υπεραστικό ζητά να μπαίνουν στην πόλη τα λεωφορεία του, τουλάχιστον τα πρωινά δρομολόγια που σε λίγες μέρες θα μεταφέρουν μαθητές, δηλαδή απο τις 7.00 το πρωί μέχρι τις 8.15. Για κανένα απο τα δύο αιτήματα δεν έχει λάβει απάντηση ακόμη απο το Δήμο και την Περιφέρεια.
Απο την πλευρά του ο διευθυντής του Αστικού ΚΤΕΛ Αλέξανδρος Πάγκαλης δηλώνει ότι το Αστικό έχει πυκνώσει τα δρομολόγια και προσθέτει έκτακτα όταν υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση. Όμως τα προβλήματα δεν τελειώνουν. Στο σημείο όπου έχει καθιερωθεί η στάση των λεωφορείων, δεν υπάρχει σωστή διάβαση με διαγράμμιση και φανάρια για τα άτομα με αναπηρία. Δεν έχει τοποθετηθεί στέγαστρο διότι δεν έχει εκδοθεί η άδεια απο το Δήμο, όπως ενημερώνει ο κος Πάγκαλης. Επίσης τα εισητήρια διπλής διαδρομής των 1,40 ευρώ που έχει εκδόσει το Αστικό ΚΤΕΛ ειδικά για τη διαδρομή αυτή πωλούνται μόνο στην πλατεία Σαρόκου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να είναι αναγκασμένοι να αγοράζουν τα ακριβότερα εισητήρια μονής διαδρομής των 1,10 ευρώ απο τον οδηγό του λεωφορείου. Το Αστικό ΚΤΕΛ ζητά απο το Υπεραστικό να καθιερώσει μέσα στο σταθμό του χώρο ενημέρωσης των επιβατών και έκδοσης εισητηρίων για τη σύνδεση με την πόλη, το Υπεραστικό δεν απαντά στο αίτημα αλλά αντιπροτείνει το δικό του αίτημα να του επιτραπεί να κάνουν στάση τουλάχιστον τα πρωινά λεωφορεία στο κέντρο της πόλης.
link
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.