Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μα ποιος είμαι ρε παιδί μου ; Ο Κουλούρης ;;;

By "ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ"




ΥΓ. Για την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για το θέμα δεν το συζητάμε. Μνημείο, φαντασμαγορικής ... υποκριτικής τέχνης!

Γιώργος Αδαλής 

Οδηγώ ένα αμάξι και το δίπλωμά μου έχει λήξει ή τέλος πάντων δεν είμαι κάτοχος διπλώματος!

Περνάω κόκκινα φανάρια!

Αρνούμαι τον έλεγχο της Αστυνομίας και την επίδειξη της ταυτότητάς μου!

Βρίζω τους .....
Αστυνομικούς με χυδαίο τρόπο !

Τους ειρωνεύομαι για τα 500 ευρώ που παίρνουν και τους αποκαλώ τεμπέληδες!

Κατόπιν μπαίνω μέσα στο αμάξι μου και πέφτω πάνω τους και πατάω το πόδι του ενός !!!

Και μετά απ όλα αυτά … είμαι ακόμη έξω και ουδείς με πήγε στο αυτόφωρο!!!!

Μα ποιος είμαι ρε παιδί μου ; Ο Κουλούρης ;;; 

ΥΓ.
Για την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για το θέμα δεν το συζητάμε. Μνημείο, φαντασμαγορικής ... υποκριτικής τέχνης! Υπερπαραγωγή λέμε!!!



http://ksipnistere.blogspot.com/2012/01/blog-post_5249.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...