Το έγκλημα του ? Ελάτε τώρα, υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα στην ανθρωπότητα από να κυκλοφορεί το αυτοκίνητο του ΑΠΟ ΤΟ 1969 με ΝΕΡΟ??? Και αυτός ο ευλογημένος δεν μπορούσε να χρησιμοποιεί βενζίνη ? Να δίνει τα χρήματα του για να βελτιώσει τις ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες της BP ? Πως αλλιώς θα μπορούσε να σταματήσει το Gulf Stream χωρίς την γεώτρηση της ΒΡ στον κόλπο και να γυρίσει η εποχή των παγετώνων στο Βόρειο Ημισφαίριο ? (http://miastala.com/s/archives/1370 καιhttp://miastala.com/s/archives/3346 )
Να εξαφανιστούν αυτοί οι εξυπνάκηδες οι Ευρωπαίοι και οι Βόρειο Αμερικάνοι, ώστε να επικρατήσουν οι σαύρες (συγνώμη οι Κινέζοι ήθελα να πω) με αυτόν τον υπέροχο πολιτισμό, όχι ότι κατάσφαξαν τους Έλληνες στην επαρχία Γιουνάν (τι να σημαίνει άραγε?), πα πα πα ψέματα ! Επί τη ευκαιρία να σφαγούν αυτοί οι απαίσιοι Έλληνες, από τους οικολογικούς Βορειοευρωπαίους μετανάστες και τους Μουσουλμάνους, που μας τα πρήξανε τόσες χιλιετηρίδες με την Φιλοσοφία τους, αισιχτίρ πια, νισάφι.
Έφαγε 20 χρόνια φυλακή σε ηλικία 82 ετών, αναφέρει η Allison Lopez στον Philippine Daily Inquirer άρθρο στις 12/20/2008. Ξεκίνησε όταν μια πολυεθνική έδωσε στον Ντάνιελ $410.000 για την τεχνολογία που χρησιμοποιεί στο Toyota Corolla sedan που κινείται με νερό. Αργότερα αντέδρασε φοβούμενος ότι η εταιρεία ήθελε απλώς να εξαφανίσει την εφεύρεση του και δεν έδωσε τις λεπτομέρειες.
Νεροκίνηση
Ξεκίνησε την ανάπτυξη αυτοκινήτων που κινούνται με νερό από το 1969, σύμφωνα με Φιλιππινέζικες εφημερίδες. Ο Dingel έχει μετατρέψει πολλά αυτοκίνητα από τότε, όλα δικά του.
Το αυτοκίνητο του Daniel Dingel δεν είναι αυτοκίνητο που κινείται με fuel-cells. Τα αυτοκίνητα με fuel-cells όπως το νέο Honda FCX Clarity χρησιμοποιεί υδρογόνο για να παράγει ηλεκτρισμό σε ένα fuel cell, και αυτός ο ηλεκτρισμός κινεί το ηλεκτρικο μοτέρ του αυτοκινήτου. Επίσης τα αυτοκίνητα με fuel cell εξαρτώνται από το υδρογόνο το οποίο εξάγεται με δαπανηρές μεθόδους.
Αντίθετα με το όνομα του το αυτοκίνητο του Dingel δεν καίει νερό. Ο εφευρέτης ισχυρίζεται ότι σχεδίασε μια διαδικασία που αποτελεσματικά μεγιστοποιεί την κατά απαίτηση εξαγωγή υδρογόνου από την ηλεκτρόλυση νερού της βρύσης. Επειδή δεν αποθηκεύει το υδρογόνο δεν διατρέχει κίνδυνο εκρήξεως.
Ο Dingel παραδέχεται ότι στα πρώτα χρόνια βασιζόταν σε 30 κυβικά εκατοστά βενζίνη για να ξεκινήσει το μοτέρ και για το ρελαντί. Αλλά είπε ότι τα αρχικά πρωτότυπα γύριζαν στο υδρογόνο μόλις αύξαιναν οι στροφές. Τα σημερινά δεν χρειάζονται βενζίνη για να ξεκινήσουν, όπως η κόκκινη σκούρα Toyota Corolla του.
Οι αναλύσεις από αξιόπιστα εργαστήρια φαίνονται στις φωτογραφίες.
Σημείωσης
Προσωπικά προτιμώ την τεχνολογία του αερίου Yull Brown. Δεν χρησιμοποιεί το υδρογόνο που είναι και η μεγάλη απάτη στο θέμα. Είναι το μίγμα των αερίων της ηλεκτρολύσεως όπως βγαίνει από την ηλεκτρόλυση. Αλλά αυτό ακριβώς δεν θέλουν. Για αυτό το βάρος στο υδρογόνο, είναι το κόλπο ! Ενώ το αέριο Yull Brown ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΔΕΝ ΕΚΡΗΓΝΥΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΟΡΥΞΗ, ΚΑΙ ΚΑΙΤΕ ΜΟΝΟ ΝΕΡΑΚΙ.
Σας ενδιαφέρει ??? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΚΙΣΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ??? αν ναι, θα σας γράψω άρθρο πώς να φτιάξετε μόνοι σας την συσκευή για τα μοντέρνα αυτοκίνητα !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.