Μιλώντας με εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας στο Αμβούργο, ο
Gniffke είπε: «Όταν οι εικονολήπτες βιντεοσκοπούν πρόσφυγες, ψάχνουν για
οικογένειες με μικρά παιδιά και μεγάλα μάτια κουταβιού».
Αλλά το γεγονός είναι ότι «το 80 τοις εκατό των προσφύγων οι
νέοι, καλογυμνασμένοι, μοναχικοί άντρες».
Αντιθέτως, η φωτογραφία που συνοδεύει το ρεπορτάζ για τους πρόσφυγες
, είναι συχνά μια «οικογενειακή φωτογραφία». Αυτό πρέπει να αλλάξει με
σαφήνεια.
«Πρέπει να είμαστε ευαίσθητοι στο θέμα, έτσι ώστε η επιλογή
των εικόνων να μην επικεντρώνεται πάρα πολύ στα παιδιά», είπε ο αρχισυντάκτης στο
FOCUS.
λινκ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.