Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ;;; ΑΥΣΤΡΙΑ: Η αστυνομία συμβουλεύει τις ξανθές να βάψουν τα μαλλιά τους για να μην δέχονται επιθέσεις από «πρόσφυγες»

Κανένας από τους επιβάτες δεν την βοήθησε.
Η κοπέλα πήγε πρώτα στο νοσοκομείο με μώλωπες στο κεφάλι, τον ώμο και τον αγκώνα, καθώς και τη σπονδυλική στήλη και τα ισχία της και μετά πήγε στην αστυνομία.

Και τότε "θύμωσε" όταν η αστυνομία της είπε ότι πρέπει να αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της και να μην ταξιδεύει μόνη της μετά τις 20:00 στις δημόσιες μεταφορές.

«Στην αρχή ήμουν φοβισμένη, αλλά τώρα είμαι περισσότερο θυμωμένη. Μετά την επίθεση μου είπαν ότι οι γυναίκες δεν πρέπει να είναι μόνες στους δρόμους μετά τις 20:00 Και επίσης μου έδωσαν άλλες συμβουλές, λέγοντάς μου ότι θα έπρεπε να βάψω τα μαλλιά μου σε σκούρο χρώμα και να μην ντύνομαι προκλητικά.

«Έμμεσα αυτό σημαίνει ότι ήμουν εν μέρει υπεύθυνη για ό, τι μου συνέβη. Αυτό είναι μια τεράστια προσβολή».

Και συνέχισε: «Η αστυνομία μου είπε ότι οι επιθέσεις αποτελούν πλέον καθημερινότητα. Και τα πράγματα πρόκειται να γίνουν χειρότερα».

Το θύμα στη συνέχεια αποκάλυψε ότι η ίδια είναι ξένη, που γεννήθηκε στο Ντουμπάι, από Ιρακινό πατέρα και είναι χριστιανή.

Εις το εξής, δήλωσε, θα κυκλοφορεί με σπρέι πιπεριού.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...