Τα παιδιά το έλεγαν αλλά κανείς δεν τα πίστεψε.
Κάποιοι από εσάς την είδατε να τριγυρνά βράδυ, αλλά νομίζατε ότι σας χτύπησε το ποτό κατά κούτελα.
Μερικοί ψέλλισαν ότι "ζει ανάμεσα μας" και μετά εξαφανίστηκαν.
Η φήμη της έγινε αστικός κασοπίτικος θρύλος.
Κάποιος θαρραλέος φωτογράφος όμως κατάφερε να την βγάλει φωτογραφία.
Ιδού τα ντοκουμέντα. Ε, ναι λοιπόν η ΛΑΜΙΑ του χωριού υπάρχει δεν είναι ψέματα.
Στην παρακάτω αποκαλυπτική φωτογραφία την βλέπετε να τριγυρνά στους δρόμους του χωριού και να ψάχνει για το επόμενο θύμα της...
Αγαπητοί συγχωριανοί το χωριό μας έχει γίνει κέντρο παράξενων φαινομένων.
Προσοχή, αρχικά ήρθαν οι μόροι, τα μεταλλαγμένα κοράκια, τώρα η λάμια, μετά κανείς δεν ξέρει...
Είμαστε κάτι σαν την ταινία ο "Οιωνός".
Όσοι από εσάς δείτε ή μάθετε κάτι, κάντε το αμέσως γνωστό και καταχωρίστε τη μαρτυρία σας στα K-Files(Kassiopi-Files).
"ekprosopos"
ΕΙΔΕΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟΛΕΓΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ;;; ΕΓΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΙΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟΛΕΓΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΑΓΑΝΕ ΓΙΑ ΖΟΥΡΛΟ!!! Ω ΚΑΚΗ ΛΑΜΠΡΙΑ ΝΑ ΤΣΗ ΡΘΕΙ!!! ΟΞΩ ΛΑΜΙΑΑΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆγιε μου Σπυρίδωνα, εσκίαχτικα και μόνο που την είδα. Μαζεύτε την ωρέ, που γυρίζει ελεύθερη και σκιάζει τα παιδάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήKOY KOY LAMIA!!! KAPIOI SE TSAKOSANE!!! XI XI XI!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν νομιζω οτι χωριο σαν και υπαρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ξερω ποιοι εισθε μα ο τροπος εκφρασις ειναι αρκετα αισχρος χωρις να αδικω πως το επιπεδο ειναι πολυ χαμηλο και καθολου εποικοδομητικος
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλες φορες σιγουρα το να εξηγης το ποιον ανθρωπινων χαρακτηρων αισχρων σε φερνει να γινεται καποιος χυδαιος μα αυτο δεν ειναι η μοναδικη αμυνα
ΑπάντησηΔιαγραφήlamia?
ΑπάντησηΔιαγραφήλ-ά-μ-ι-α : 1. μυθικό ανθρωποφάγο τέρας με τη μορφή γυναίκας. 2. (για γυναίκα) άπληστη, κακιά, στρίγκλα. [αρχ. λάμια `μπαμπούλας΄]
ΑπάντησηΔιαγραφήοπως καταλαβαινετε μιλαμε για γυναικα ή για καποιον καποιους που τους αρεσουν τα φουστανια
Στη χώρα των Αμαζόνων
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από αυτές τις περιπέτειες οι ήρωες αποβιβάστηκαν στη Θεμίσκυρα, πρωτεύουσα της χώρας των Αμαζόνων. Η Ιππολύτη φαινόταν καταρχήν πρόθυμη να τους παραχωρήσει τη ζώνη. Ωστόσο η Ήρα, θέλοντας να δυσκολέψει το έργο του Ηρακλή, μεταμορφώθηκε σε Αμαζόνα και ξεσήκωσε τις υπόλοιπες εναντίον του. Αυτό το κατόρθωσε διαδίδοντας τη φήμη, ότι ο Ηρακλής και οι σύντροφοι του είχαν σκοπό να απαγάγουν τη βασίλισσά τους. Το αποτέλεσμα της δολοπλοκίας της Ήρας ήταν οι Αμαζόνες να οπλιστούν ακαριαία και να ορμήσουν στο μέρος όπου βρισκόταν το πλοίο του Ηρακλή. Ακολούθησε μια αιματηρή μάχη, η οποία οδήγησε στο θάνατο πολλές από τις Αμαζόνες.
Ο Απολλόδωρος ο Αθηναίος υποστήριζε ότι μεταξύ των Αμαζόνων που θανατώθηκαν βρισκόταν και η Ιππολύτη, από το νεκρό σώμα της οποίας ο Ηρακλής πήρε τελικά τη ζώνη.[1] Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης από την άλλη αναφέρει ότι η Ιππολύτη απλά αιχμαλωτίστηκε και παρέδωσε τη ζώνη ως αντάλλαγμα για την ελευθερία της.ΒΛΕΠΩ ΣΦΑΓΗ ΗΛΙΘΙΩΝ
Λέγεται κατά μεν τον Ησίοδο ότι οι Ερινύες γεννήθηκαν από το αίμα του Ουρανού, προκειμένου να εκδικηθεί ο ίδιος τον ευνουχισμό του από τον ίδιο του το γιο τον Κρόνο, κατά δε τον Αισχύλο ότι αυτές ήταν κόρες της Νύκτας και κατά τον Σοφοκλή κόρες της Γης και του Σκότους, ενώ ακολουθούν και άλλες γνώμες. Ο αριθμός τους δεν είναι ακριβής, ο Όμηρος δεν γνωρίζει αριθμό αυτών, ο Αισχύλος εισάγει ολόκληρο χορό Ερινύων, αντίθετα ο Ευριπίδης σ΄ ένα δράμα του αναφέρει τρεις, με ονόματα που έδωσαν μεταγενέστεροι όπως ο Βιργίλιος που επίσης αναγνωρίζει τρεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή* την Αληκτώ (ανθρωπομορφισμός της οργής και μανίας),
* την Μέγαιρα (ανθρωπομορφισμός του μίσους και του φθόνου) και
* την Τισιφόνη (ανθρωπομορφισμός της εκδίκησης φόνου).
[Επεξεργασία] Περιγραφή
Τα κεφάλια των Ερινύων ήταν τυλιγμένα με φίδια,ΑΦΟΡΑ ΠΑΝΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ
Ιδιαίτερα στη δραματική ποίηση οι Σάτυροι αποτελούν τα κύρια πρόσωπα του σατυρικού δράματος εξ ου και η ονομασία του. Στο ποιητικό αυτό είδος οι Σάτυροι εμφανίζονται ντυμένοι με δέρματα τράγων ονομαζόμενοι έτσι "τράγοι". Στις διάφορες αρχαίες παραστάσεις εμφανίζονται συνηθέστερα μαζί με τον Διόνυσο και τις Νύμφες, που όμως πολύ συχνά συγχέονται με τους Σειληνούς και ίσως εξ αυτού του λόγου να προστέθηκαν στους Σάτυρους αυτιά, ουρά, οπλές αλόγου και σκέλια τράγου. Πάντως η σύγχυση αυτή παρατηρείται από τον 4ο αιώνα π.Χ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικράτησε όμως οι μεν Σάτυροι ν΄ απικονίζονται νέοι, σε αντίθεση με τους Σειληνούς που απεικονίζονταν γέροι με αυτιά αλόγου. Το πιθανότερο εξ αυτού είναι ότι οι Σάτυροι και οι Σειληνοί δεν έχουν κοινή προέλευση. Φαίνεται όμως ότι από τον θεό Πάνα, στο χώρο του οποίου βρίσκονται εγκατεστημένοι, πήραν την τραγοπόδαρη μορφή των κάτω άκρων τους. Στην αγγειογραφία οι ώριμοι Σειληνοί φέρονται γενειοφόροι - πωγωνοφόροι, γέροντες φαλακροί και προγάστορες (=με μεγάλη κοιλιά), σε αντίθεση με τους Σάτυρους που φέρονται ως αγένειοι νέοι ("Σατυρίσκοι").
Τέλος ο Πραξιτέλης τους παριστά περισσότερο εξευγενισμένους (4ος αιώνας π.Χ.) με πολύ μικρά κέρατα που προδίδουν την ιδιότητά τουςΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ ΛΙΓΟ Η ΨΥΧΗ
Στο θεατρικό έργο «Η Τρικυμία» του Σαίξπηρ το πνεύμα Αριήλ παίρνει τη μορφή Άρπυιας για να παραδώσει ένα μήνυμα του Πρόσπερου......
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Κήρες, κατά την Ελληνική μυθολογία ήταν δαίμονες του βιαίου θανάτου, κόρες της Νύκτας. Κατά τον Ησίοδο ήταν πτερωτά πνεύματα του θανάτου και της εκδίκησης. Έφεραν μαύρες πτέρυγες, ερυθρά ενδύματα, μεγάλους κυνόδοντες και γαμψά νύχια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά την περιγραφή του Ησιόδου, "οι μαύρες Κήρες, τρίζοντας τα άσπρα δόντια τους, με μάτια τρομερά, ματωμένες, αχόρταγες, μάλωναν ποια θα πάρει αυτούς που έπεφταν στις μάχες και στις ένοπλες συμπλοκές. Όλες λαχταρούσαν να πιουν το μαύρο αίμα. Όταν κρατούσαν έναν πολεμιστή που είχε πέσει νεκρός ή τραυματίας, βύθιζαν τα μεγάλα νύχια τους στη σάρκα του και η ψυχή του πήγαινε στον Άδη και στον παγωμένο Τάρταρο, (κρυόεντα Τάρταρον). Αφού ρουφούσαν το αίμα του, πετούσαν το κουφάρι του πίσω τους και έτρεχαν, μέσα στο σάλαγο και τη σφαγή, να πέσουν πάνω σε καινούργια λεία".
Ο μανδύας τους ήταν κατακόκκινος από το αίμα των πολεμιστών, που έπεφταν στο πεδίο της μάχης. Χτυπούσαν παντού τον άνθρωπο, τόσο στο κρεβάτι του, όσο και πάνω στα κύματα της θάλασσας. Μερικές φορές τις ονόμαζαν σκύλες και κόρες του Άδη.
Συνεπώς, οι Κήρες αποτελούσαν, αλληγορικά, τις ανθρωπόμορφες εκείνες δυνάμεις που επιφέρουν το μοιραίο τέλος των βαριά τραυματισμένων καθώς και την τελευταία όψη αυτών, όπως π.χ. οι ανοικτές πληγές, η ακατάσχετη αιμοραγία, ο ιδρώτας, ο βογγυτός κ,λπ. Κατ΄ έννοια οι Κήρες αποτελούν το αυτό που λέγεται σήμερα "κακιά μοίρα" που κατά τη λαϊκή αντίληψη συνοδεύει τον κάθε άνθρωπο σε όλη του τη ζωή μέχρι να της δοθεί η ευκαιρία να προσδιορίσει τον βίαιο θάνατό τουΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΚΟΛΑΤΑΙ ΕΔΩ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΧΟΡΤΑΓΟΥΣ
http://www.hellinon.net/KKEmikrasiatikiKatastrofi.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hellinon.net/NEOELLHNIKHtaftotita.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άνθρωπος γεννιέται ηλίθιος. Εντελώς βλάκας. Στην πορεία οποιαδήποτε άλλη πιθανή κατεύθυνση με δείγματα νοημοσύνης και ευφυίας είναι γεννετικό λάθος. Αν ο θεός ήθελε ο άνθρωπος να έχει ευφυία δε θα χρειάζονταν σχολεία, πανεπιστήμια και διάφορα τέτοια ακατανόητα ιδρύματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άνθρωποι που δεν ενστερνίζονται τις θεωρίες συνωμοσίας ονομάζονται ορθολογιστές και είναι άτομα που κάνουν οτι τους πει το κατεστημένο, το κεφάλαιο, και τα λαμόγια, ανίκανοι να αντιληφθούν την οργανωμένη προβοκάτσια από κάθε κατέυθυνση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΜΟΝΑΧΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήαπορω για τη μορφωση σας ρε παιδια ,αλη8εια πηγατε ποτε στο σχολειο?η ειστε ειδη κατωτερης κοινωνοικης υποστασης απο ενα ψαροχωρι 600 ψυχων που δεν ξερετε που σας παν τα τεσσερα ? ποιοι ειστε?
ΑπάντησηΔιαγραφή