Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ-Αφιερωμένο σε όλους τους πρακτορίσκους, τους σύγχρονους κολίγους και όλους τους ξενομανείς

 “Κι αν δεν κόπτει το σπαθί μου, κι η αιχμή του δεν τρυπάει, η ψυχή δεν λησμονάει. Πως επλάσθη ελληνική. Των εχθρών μισώ τα δώρα. Δεν τα θέλω. Ας τα κρατήσουν. Τους μισώ κι ας με μισήσουν. Προτιμώ την φυλακή.     Στο λαμπρό μέλλον μου ελπίζω. Βλέπω την ελευθεριά μου. Και ξεχνάω την σκλαβιά μου. Θάρθη ολόλαμπρη Αυγή. Θάρθη, θάρθη ναι, μια μέρα, που θα ξεσχισθούν συνθήκαι. Κι όποιος σε άλυσες εμβήκε, πάλι ελεύθερος θα βγη. Είμαι Έλλην, το καυχώμαι. Ξέρω την καταγωγή μου. Κι η Ελληνική ψυχή μου, Ελεύθερα πάντα ζει”.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...