Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Mister International Tourism είναι Έλληνας!


Ονομάζεται Λάζαρος Σεφερίδης, είναι 28 ετών και κατάγεται από τη Καβάλα. Είναι επαγγελματίας μπασκετμπολίστας ενώ παράλληλα ασχολείται με το modeling. Ο Λάζαρος κατάφερε να διαγωνιστεί με καλλονούς από ολόκληρο τον κόσμο και να κερδίσει τη πρώτη θέση. Πλέον είναι ο Mister International Tourism 2010.

''Αρχικά τον Ιούλιο βγήκα πρώτος στον αντίστοιχο ελληνικό διαγωνισμό. στον οποίο μου πρότεινε να πάρω μέρος η κυρία Τζάθα και στη συνέχεια. κέρδισα τον τίτλο στο τελικό για την ανάδειξη του Mister International Tourism, που πραγματοποιήθηκε στην Καραϊβική, συγκεκριμένα στο Σάντο Ντομίνγκο'', δηλώνει ο Λάζαρος στην Espresso.

Πέρα από αυτή τη διάκριση έχει κι έναν ακόμη λόγο να χαίρεται. Πήρε μεταγραφή στην ομάδα μπάσκετ του Αμαρουσίου: ''Πέρσι, έπαιζα στη Δάφνη και φέτος πήρα μεταγραφή στο Μαρούσι είμαι ενθουσιασμένος. Είναι πρωτόγνωρη εμπειρία να παίζω σε ομάδα της Α1. Ανυπομονώ να ξεκινήσει το πρωτάθλημα''.
Πόσο ωραίος αισθάνεται όμως ο ίδιος και τι αντιμετώπιση έχει από τις γυναίκες; ''Αν και γενικά θέλω να πιστεύω ότι είμαι προσγειωμένος και συνειδητοποιημένος, δεν σου κρύβω ότι είμαι και λιγάκι Νάρκισσος. Απλώς πιστεύω ότι δεν πρόκειται ποτέ να ψωνιστώ, να γίνω δήθεν. Μου λένε διάφορα στο δρόμο. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Ορισμένα κορίτσια προσέχουν το σώμα μου και άλλα το πρόσωπό μου. Σημασία έχει ότι δεν περνάω απαρατήρητος. Αυτή τη περίοδο δεν είμαι ερωτευμένος, παραμένω σόλο, αλλά όπως όλος ο κόσμος έτσι έζω φάει κι εγώ πολλές χυλόπιτες'', απαντά.

Στο πλευρό του χρειάζεται μία γυναίκα εμφανίσιμη και έξυπνη.

 http://www.gossipadiko.com 
 

2 σχόλια:

  1. http://taxalia.blogspot.com/2010/09/blog-post_1274.html

    stin epomeni sygkentrwsi fatirogarnelidwnmpoufokormaroudwn tha pesei to idio kraximo apo ton kosmo.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΑΝ-ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝ-ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα. Εκτός από τα υβριστικά. Οσα σχόλια περιέχουν ονόματα θα σβήνονται άμεσα. Μην κάνετε το κόπο να γράφετε υβριστικά σχόλια για συγχωριανούς μας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...